مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-19اقتصادي

سوت زنی| کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی با شعار فروش امن اقساطی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شرکت فروشگاهی کالای دیجیتال با نام تجاری آدینه دیجیتال آینده اندیش یا آی دیجی(idigi) و شناسه ملی 14008627296 و شماره ثبت 547442 از تاریخ 1398/06/27 آغاز به فعالیت کرده است.

نماد الکترونیکی اعتماد(اینماد) این شرکت در 28 مرداد سال 99 اعطا شد و تا 2 شهریور سال جاری مهلت داشت، که به علت شکایت متعدد مشتریان در سامانه اینماد، نماد اعتماد مربوطه تعلیق شد.

دفاتر شرکت آی دیجی در کرج و تهران بوده و تبلیغات گسترده آن در استان البرز با عنوان خرید اینترنتی امن و به صورت اقساط قابل مشاهده است، در همین راستا افراد زیادی برای خرید قسطی تلفن همراه، لپ تاپ، دستگاه بازی و غیره به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده اند.

براساس گزارشاتی که مالباختگان این شرکت در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده اند، ارسال محصول بسیاری از سفارشات از آذرماه سال گذشته تاکنون، به بهانه های مختلف چندین بار به عقب افتاده که برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ گزارشگران مربوطه و نماینده این جمعیت مالباخته می رویم.

گزاشگر کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی آی دیجی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که طی آخرین صحبت با مدیرعامل شرکت، بیش از 1700 سفارش به تاخیر افتاده است، اظهار کرد: براساس تبلیغاتی که شرکت آی دیجی با شعار بازار امن اقساط ایران در سطح شهر کرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی با شعار فروش امن اقساطی

سوت زنی| کلاهبرداری فروشگاه اینترنتی با شعار فروش امن اقساطی